واکنش‌ها به مرگ ابوبکر البغدادی

واکنش‌ها به مرگ ابوبکر البغدادی

ابوبکر البغدادی,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,خاورمیانه
خبر به هلاکت رسیدن ابوبکر البغدادی واکنش های کشورهای جهان را در پی داشت.

سرپوش سیاسی - منابع خبری به شبکه ان بی سی گفتند که نیرو‌های آمریکا در شمال غرب سوریه در عملیاتی ابوبکر بغدادی رهبر داعش را «هدف حمله‌ای مرگبار» قرار دادند.

 

این منابع اعلام کردند که آزمایش‌های پزشکی قانونی در حال انجام است، اما مقام‌های آمریکا معتقدند که بغدادی در بین کشته شده‌ها قرار دارد.

 

طبق نوشته ان بی سی، نیرو‌های عملیات ویژه آمریکا، رهبر داعش را نیمه شب گذشته در نزدیکی روستای باریشا در استان ادلب سوریه در عملیاتی با حضور هلی‌کوپترها، جت‌ها و پهپاد‌های نظامی آمریکایی هدف قرار دادند.

 

طبق این گزارش و به نقل از منابع ان بی سی، آمریکا در این عملیات اقدام به حمله هوایی کرد و در پی آن و پس از فرود نیروها، اقدام به جمع آوری اطلاعات کرد. در این عملیات تعدادی دیگر نیز کشته شدند.

 

واکنش سخنگوی دولت به قتل ابوبکر بغدادی

علی ربیعی گفت: مرگ بغدادی پایان داعشیسم نیست.

 

ایران جزو پیشتازان مقابله با داعش  و مدافع رویکرد دیپلماتیک، استراتژیک و ایدئولوژیک با داعشیسم قرار دارد.

 

پاریس: مرگ البغدای بازنشستگی زودهنگام یک تروریست است

فلورانس پارلی وزیر دفاع فرانسه امروز یکشنبه و در واکنش به اعلام هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش اعلام کرد: مرگ البغدادی بازنشستگی زودهنگام یک تروریست است.

 

وزیر دفاع فرانسه در ای خصوص ادامه داد: البته این موفقیت به معنی اتمام کار سازمان تروریستی مذکور نیست.

 

واکنش جانسون به خبر هلاکت البغدادی

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز یکشنبه و در واکنش به اعلام هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش در پیامی توئیتری ادعا کرد: مرگ بغدادی لحظه مهمی در جنگ ما (!) علیه تروریسم است، اما نبرد علیه شرارت داعش هنوز تمام نشده است.

 

نخست وزیر انگلیس در این خصوص مدعی شد: ما به همکاری با شرکای مان در ائتلاف برای پیان دادن به اقدامات وحشیانه و جنایت کارانه داعش برای همیشه ادامه می دهیم.

 

واکنش «رئیس جمهور چچن» به مرگ ابوبکر بغدادی

رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن معتقد است که وقتی که تروریست ها را با عناوین خوب و بد از یکدیگر جدا کنیم، مرگ ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تکفیری- تروریستی داعش باعث هیچ تغییری نمی شود.

 

رئیس جمهوری منطقه خودمختار چچن  در این خصوص اعلام کرد: آیا ابوبکر بغدادی دوباره کشته شده است؟ بن لادن مُرده است و القاعده زنده است. اگر تروریست ها را به خوب و بد تقسیم کنیم مرگ بغدادی تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد. پاک کردن کامل سوریه از داعش مهم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیسیاسینظامیحوادث
برچسب‌ها: مرگ ابوبکر بغدادی سوریه داعش

تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1398 | 20:52 | نویسنده : امیر کاظمی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس